24 marca 2016

Kosmetyki z Minti Shop

Nawet nie wiecie jak się cieszę, że z dnia na dzień pogoda jest coraz lepsza. Wszystko pięknie kwitnie i już niedługo w końcu zawita zieleń! Nie mogę się doczekać kiedy będę mogła odłożyć zimową kurtkę głęboko do szafy i ubierać już tylko np. dżinsową kurtkę. 

Jednak dziś nie o wiośnie a o kosmetykach z Minti Shop  

 Makeup Revolution Protection to moja pierwsza paletka do konturowania i jestem z niej mega zadowolona. Nie miałam jeszcze okazji próbować innej ale już wyleczyłam się raczej z kupowania kosmetyków, których nie znam. Kiedyś mój codzienny makijaż to tylko trochę podkładu i tusz do rzęs, a teraz nie wyobrażam sobie wyjść bez chociażby rozświetlacza! Nie jestem specem od robienia makijażu, ale dla osób takich jak ja, które chcą trochę "podrasować" swoją buzię, to szczerzę polecam. 


Dwie pomadki Golden Rose również podbiły moje serce. 

Z tego co widzę, śledząc blogi i oglądając filmy na yt, firma Golden Rose cieszy się dużą popularnością. Nie spotkałam się jeszcze ze złą recenzją na temat ich pomadek czy konturówek.
W mojej kosmetyczce znajdują się dwa odcienie: nr 27 podchodzący pod kolor moich ust oraz nr 09 - kolor idealny na wiosnę!


Dajcie znać w komentarzach czy również w Waszej kosmetyczce znajdują się jakieś perełki z Golden Rose! Do zobaczenia w kolejnym poście!

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nic nie mam z Golden Rose :P ale chciałabym tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo lubię produkty z gr ;)

    Zdrowych, radosnych w rodzinnym gronie Świąt :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadki z GR uwielbiam! też ostatnio kilka zamówiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadki wyglądają ciekawie :D
    Mój blog ♥
    Chciałam również złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych i mokrego dyngusa :* !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze !! :)