09 marca 2016

TOP 3: Modowe filmy

Z racji tego, że od połowy lutego trwa w Europie Fashion Week (na początku Londyn, Mediolan i aktualnie Paryż) złapałam wenę twórczą na sporą ilość postów związanych z modą. Kiedy tylko mam wolne wieczory poświęcam sporą ilość czasu na oglądanie pięknych kreacji z wybiegów, przekładając na dobranoc modowe filmy. O takiej tematyce jest ich nawet sporo, a szczerze powiem, że odkryłam to niedawno. Nie byłam w stanie oglądnąć ich wiele ale oglądnęłam napewno te co powinna znać każda dziewczyna kochająca modę, projektantów i oczywiście modowe pisma.

I Pierwszym filmem jest THE SEMPTEMBER ISSUE/ WRZEŚNIOWY NUMER (2009)

Jest to film dokumentalny o słynnej Annie Wintour, redaktor naczelnej Vogue. Ukazuje jak wyglądają przygotowania do największego wydania numeru wrzesień 2007.




II VERSACE. GENIUSZ, SŁAWA I MORDERSTWO (2013)

Donatella Versace jest zmuszona ratować markę po stracie brata. W jej życiu bardzo dużo się dzieje, jest już na skraju życia, jednak dzięki swoim dzieciom staje na nogi i osiąga sukces. 



III COCO BEFORE CHANEL

Ten film jest tak piękny i wzruszający, że w ciągu tygodnia oglądnęłam go trzy razy!
Gabrielle Chanel zaczynała jako barowa piosenkarka. Po przeprowadzce do domu przyjaciela zaczęła projektować kapelusze, w których była zakochana każda miastowa kobieta.



Jestem pewna, że każda osoba lubiąca modę jest zakochana w tych filmach tak samo jak ja. Dajcie znać czy lubicie te filmy i co sądzicie o takiego typu postach! Do zobaczenia w kolejnym poście. Buziaaaaki!

1 komentarz:

  1. Uwielbiam modę ! Te filmy muszę obejrzeć :D! Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Byłoby miło gdybyś zaobserwowała:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze !! :)