07 czerwca 2016

MY NEW BABIES!

W końcu i ja dołączyłam do swojej garderoby nowe espadryle, którymi jestem oczarowana. Kupiłam je na zalando, a nazwa marki to PIER ONE. Buciki są tak miękkie i wygodne, że mam uczucie jakbym chodziła w kapciach! Espadryle są z zamszu, a podeszwa jest sznurkowa, w końcu to jest urok tych butów. Dodatkowo na czubach jest złoty brokat. Buty mienią się przepięknie kiedy świeci mocne słońce i niesamowicie rzucają się w oczy. Jeśli szukałyście podobnych, to oczywiście polecam te w stu procentach. A kosztowały 169zł, więc myślę, że cena adekwatna to wykończenia espadryli. 
Czy Wy również zaopatrzyłyście się już w espadryle? 
Jeśli nie zapraszam do posta z inspiracjami odnośnie tych butów. Miłego dnia, do zobaczenia!

9 komentarzy:

  1. Super wyglądają! Niestety jeszcze nie mam espadryli ale zastanawiam się nad kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądają! Niestety jeszcze nie mam espadryli ale zastanawiam się nad kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają :) Nie mam ich jeszcze, może kiedyś się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglądają :) obserwuje kochana twoj blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentują się świetnie, przyznam(:
    https://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają łądnie, jednakże nie lubię takich butów:(
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie fajnie wyglądają, choć ja nadal nie mogę się przekonać do tego typu obuwia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi niestety tego typu buty się nie podobają więc nie kupię :) Stawiam na zwykłe trampki ^^
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze !! :)