12 lipca 2016

3 RZECZY, KTÓRE MUSZĘ MIEĆ TEGO LATA

Dziś przychodzę z moimi trzema niezbędnikami, które muszę mieć jeszcze tego lata. Z racji tego, że ja dopiero na wczasy wybieram się we wrześniu, już w głowie planuję różne stylizacje, by wykorzystać jak najwięcej pięknych, zagranicznych widoków na zdjęcia i filmy.

Pierwszą rzeczą są wiązane sandałki z pomponami. Moje poszukiwania tych idealnych cały czas trwają! U mnie na blogu pojawił się już wcześniej post odnośnie tych letnich butów, jeśli macie ochotę możecie poczytać tutajj.

Kolejną rzeczą jest słomiany kapelusz. Ostatni wyciągnęłam mojego staruszka, którego kupiła mi mama nad morzem jak jeszcze byłam mała. Niestety jakoś nieciekawie układa się na głowie. W czwartek może uda mi się dorwać coś na przecenach.

Ostatnią rzeczą jest długa sukienka, której szukam i szukam. W każdej, którą przymierzałam niestety wyglądam jak mała cyganka. Albo mnie strasznie pogrubia, lub bardzo skraca. Mam nadzieję, że znajdę tą idealną. Przecież długie sukienki nie są tylko dla dziewczyn z długimi nogami! 

Do zobaczenia w kolejnym poście! :)



1 komentarz:

Dziękuję wszystkim za komentarze !! :)