14 lipca 2016

TRENDY: OFF SHOULDERS TOP


Ten sezon jest pełen pięknych rzeczy! Każdy trend tego sezonu jest idealny i wydaje się, że nie są to "jednorazówki". Jestem pozytywnie zaskoczona np. powracającym stylem lat 90', szydełkowymi zestawami, czy białymi koszulami z falbanami! Oczywiście nie zabrakło bluzek bez ramion, w których jestem zakochana i marzy mi się mieć je w każdym możliwym kolorze i wzorze. Na razie w mojej szafie gości jedna błękitna bluzeczka i piękna sukienka w paski, którą zobaczycie jutro na blogu.

Mam trochę kompleksów co do mojego ciała, ale są rzeczy, które w stu procentach uwielbiam i nie mam zamiaru się z nimi kryć. Ramiona są tą częścią mojego ciała, które bardzo lubię, dlatego dzięki temu krojowi bluzek czy sukienek czuję się bardzo pewnie.

Tylko pamiętaj! Ubierając koszulki lub sukienki z odkrytymi ramionami, ozdób swoją szyję. Chokery (również modne tego sezonu), lub minimalistyczne naszyjniki, idealnie będą pasować.

Zostawiam Was z pięknymi inspiracjami! Do zobaczenia!


Czy macie w swojej garderobie takie bluzki ?? 

4 komentarze:

  1. Uwielbiam takie bluzki i sukienki ;)

    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zdecydowanie polubiłam ten sezon - za powroty. O ile szydełkowane topy kompletnie nie wpadają w mój gust, o tyle koszule z falbanami uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. I like your blog. Would you like to follow each other? If yes let me know. andreanalens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze !! :)