03 września 2016

HORSES LOVEEE

Przez te wakacje, najwięcej czasu poświęcałam na stajni. Prawie codziennie spędzałam tam czas od rana do wieczora, a czasami zostawałam nawet na parę dni. Przeraża mnie myśl, że już niedługo zaczynam pracę i wiem, że czasu nie będę mieć za wiele żeby tak regularnie jeździć na konie. Okazuje się, że to jest moje ogromne uzależnienie, większość dobrych dni spędzałam właśnie tam, kiedy miałam zły dzień, wsiadałam na rower i jechałam  na stajnie. Nie mogę dopuścić do siebie myśli, że już nie będzie tak samo... Z jednej strony może i dobrze, bo chyba za bardzo się w tym zatraciłam i natłok obowiązków bardzo szybko mnie z tego wyciągnie. Ale nie pozwolę na to by inne rzeczy doprowadziły do tego abym musiała zrezygnować z tego już na dłużej. 

Z jednej rzeczy się w sumie cieszę! Kiedy mamy dużo obowiązków i mniej czasu - uczymy się organizacji, tak żeby nie zapomnieć o naszych przyjemnościach. Każda z nas ma hobby i cele które sobie zaplanowała do zrealizowania. U mnie jest to jazda konna i w ogóle praca przy tych koniach. Dajcie znać w komentarzach jakie macie hobby, pasje i czy przez szkołę i pracę jesteście w stanie to wszystko pogodzić! Do zobaczenia :) 

4 komentarze:

  1. Cudownie mieć taką pasję! :) Moją pasją są Włochy, całe szczęście rozwijam ją i na studiach i na co dzień.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna pasja!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze !! :)