12 października 2016

DESZCZOWY DZIEŃ

Już drugi tydzień pogoda za oknem nie dopisuje, a to bardzo psuje moje samopoczucie. Na załatwienie jakichkolwiek spraw mam czas tylko do 15, bo później zaczynam pracę, ale kiedy spojrzę za okno odechciewa mi się wychodzenia gdziekolwiek. Na szczęście mam nawet sporo czasu od rana kiedy siedzę w domu dlatego staram się ten wolny czas wykorzystywać bardzo dobrze tak, żebym wieczorem mogła powiedzieć: "TO BYŁ DOBRY DZIEŃ ".
Na szczęście dziś od samego rana starałam się zrobić jak najwięcej. Na początku kawałek choreografii do pracy, wystawienie rzeczy na sprzedaż, zdjęcia do przyszłych postów. Niestety dziś potrzebowałam dużo kawy i przy pisaniu tego posta stoi obok mnie już trzeci kubek "czarnego powera" .
Jak spędzacie deszczowe poranki nie będąc w szkole czy pracy ?

1 komentarz:

  1. Mnie ta pogoda już dobija :(
    Ja w taką pogodę albo sprzątam, czasami zamykam się w kuchni albo przeglądam blogi z kubkiem kawy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze !! :)