24 października 2016

HALLOWEEN - INSPIRACJE KOSTIUMOWE

Piękna jesień już do nas przyszła z wielkim hukiem! Chociaż nie przepadam za tą porą roku kiedy widok ponurej pogody zza okna psuje humor, ale kiedy pójdzie się do miejsca gdzie jest totalna cisza i spokój, polne dróżki, drzewa, brązowo pomarańczowe liście to chcę siedzieć i oglądać jesienne krajobrazy, najlepiej z ciepłą herbatą w zestawie.
 Za równy tydzień jest Halloween! Ten czas tak szybko leci, że jeszcze miesiąc i w sklepach zaczną pojawiać się świąteczne dekoracje.

Nie wiem jak Wy ale ja jeszcze nigdy nie byłam na takiej halloweenowej imprezie z prawdziwego zdarzenia i nawet nie wiecie jak mi się to marzy, żeby w gronie najbliższych przebrać się i dobrze się bawić. Może w tym roku to się uda! Dlatego pomyślałam, że może i wam przyda się odrobina inspiracji w co przeprać się w Halloween. Zostawiam Was ze zdjęciami poniżej!

Która z Was co roku ciekawie obchodzi Halloween ?













4 komentarze:

  1. Ja zawsze obchodze Halloween i staram się go ciekawie spędzić. Lubię przebieranki więc co roku mam jakiś pomysł. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja liczę na to, ze w koncu będę miała okazje poszaleć w przebraniu w halloween. Tutaj w uk to zupełnie naturalne, a takich imprez jet pełno. Być moze juz w tym roku uda sie na takim przyjęciu znalezc ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. halloween to nie moja bajka ;) te przebrania mnie przerażają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię halloween ;) przebrania są mega ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze !! :)