15 listopada 2016

CYKL STUDNIÓWKOWY - DŁUGIE SUKNIE

Hej! Nawet nie wiecie jak się cieszę, że zaczynam te studniówkowy cykl. Aż przypomina mi się moja studniówka i ten cały szał na szukanie sukni, odpowiednich butów, fryzury i idealnego makijażu. Dziś to już dawno za mną ale z wielką chęcią cofnęłabym się w czasie.. 

Pierwszy post z cyklu studniówkowego to długie suknie. Na początek trochę inspiracji, a poniżej propozycje ze sklepów. Mam nadzieję, że post będzie przydatny!


PROPOZYCJE SKLEPOWE: 










7 komentarzy:

  1. Piękne propozycje :) My zdecydowałyśmy się na krótkie sukienki na nasze studniówki, ale widząc te propozycje pewnie byśmy wybrały długie :)
    Zapraszamy na naszego bloga :)

    ourwayoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo idealnie, bo ja właśnie jestem w trakcie szukania sukni na zbliżającą się studniówkę :D Nie wiem jak się zdecyduję bo jest tyle pięknych <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Długie suknie zawsze wyglądają efektownie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie sukienki :-) Aż mi szkoda, że liceum już daleko daleko za mną :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie piękne ! Szkoda że ja już studniówkę mam za sobą :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze !! :)