12 grudnia 2016

SATURDAY

Zaniedbałam dodawanie postów, bo skupiłam się bardziej na nagrywaniu, jednak ocknęłam się szybko, że to właśnie tu zaczęłam swoją przygodę i nie mogę tego zaniedbywać.
W sobotę razem z moimi dzieciakami pojechaliśmy na zawody taneczne do Rybnika. Jestem z nich taka dumna i z siebie również, tym bardziej po ciepłych słowach wszystkich rodziców. Z dnia na dzień taka forma pracy podoba mi się coraz bardziej i póki co nie chcę stracić tego kontaktu z dzieciakami. Lubię to uczucie kiedy widzę, że kogoś czegoś nauczyłam i te osoby jeszcze w piękny sposób za to dziękują. To był mój pierwszy taki wyjazd gdzie wszystko było na mojej głowie i powiem wam, że na początku bardzo się bałam, a później okazało się, że to nic strasznego. Dziś zostawiam Was z małą fotorelacją, a już jutro na blogu pojawi się świąteczne rozdanie! Do zobaczenia i miłego dnia :*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za komentarze !! :)