17 czerwca 2016

FRIDAY

Jutro już Magia Tańca, dlatego dziś próba generalna. Niedługo zbieram się do pracy tylko jeszcze przyklejam ostatnie świecidełka do mojej sukienki - dzwoneczka. Sukienka nie jest profesjonalnie zrobiona haha, ale grunt, żeby z daleka się mocno świeciła, a to że jest trochę krzywo pocięta, mam nadzieję, że nikt nie zauważy!
Oprócz przyklejania cekinów wzięłam się za duże porządki z moim pokoju. Nie byłabym sobą gdybym nie zrobiła przemeblowania! Standardowo przy wielkim sprzątaniu zawsze przestawiałam meble. O dziwo, od czasu pomalowania ścian na nowy kolor i wymiany mebli, przemeblowania nie było.. do dziś! Teraz jest o wiele więcej miejsca w pokoju. Jeszcze tylko muszę fajnie wygospodarować ściany, żeby było przytulnie, bo póki co są puste. Dzisiaj pokazuję tylko jeden kącik, ale kiedy już pokój będzie wyglądał tak jak zaplanowałam, napewno pokażę na blogu!

Udanego weekendu życzę wszystkim i widzimy się jutro!

4 komentarze:

  1. Ładna sukienka, piękny masz pokój - aż zazdroszczę przestrzeni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokój jest niestety malutki, dlatego kombinuję, żeby jak najlepiej wygospodarować przestrzeń :)

      Usuń
    2. Pokój jest niestety malutki, dlatego kombinuję, żeby jak najlepiej wygospodarować przestrzeń :)

      Usuń
  2. Super wygospodarowałaś ten kącik;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze !! :)